Wiadomości z rynku

poniedziałek
25 listopada 2024

Podwójny jubileusz "Trucka"

Tysięczne wydanie na 20-lecie
28.03.2014 00:00:00
Drodzy Czytelnicy! Oddajemy do waszych rąk tysięczne wydanie tygodnika "Truck.pl" (dawniej "Auto Market Truck"). Jubileuszowy, okrągły numer ukazuje się w roku 20-lecia obecności naszego tygodnika na rynku wydawniczym.
Nasze pismo ukazuje się od 1994 r., wydawane jest cały czas przez Agencję Akwizycji Commercial Travellers Przemysław P. Kowalski. Przez pierwszych kilka lat był to dwutygodnik, potem przekształcił się w tygodnik i tak jest do dziś.
"Auto Market Truck", jako tygodnik zawierający informacje, publicystykę i ogłoszenia dotyczące ciężkiej motoryzacji szybko zyskał uznanie na rynku prasowym, od lat jest tytułem cenionym wśród firm przewozowych i kierowców pojazdów ciężarowych.
Kryzys w gospodarce nie oszczędził także prasy. Trudnych czasów na rynku wydawniczym nie wytrzymała nasza konkurencja - zniknęły tytuły ogłoszeniowe, związane z pojazdami użytkowymi. "Auto Market Truck" przetrwał i obecnie jest jedynym tego typu pismem w Polsce. Mało tego, stał się swego rodzaju inkubatorem dla nowych tytułów.
Kolebka nowych tytułów
W listopadzie 2010 roku, na bazie wcześniejszego działu "Maszyny rolnicze" w tygodniku "Auto Market Truck" narodził się miesięcznik "Agro-Expo", z ofertami nowych i używanych maszyn rolniczych oraz z publicystyką z tego kręgu tematycznego.
W listopadzie 2013 r. z naszego Tygodnika "wypączkował" hybrydowy miesięcznik, który przejął tytuł "Auto Market Truck". Miesięcznik o ogólnopolskim zasięgu, wydawany w formacie 257 x 360 mm, z elegancką okładką (kreda lakierowana) poświęcony jest branży pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych i samochodów osobowych oraz motocykli. Hybrydowy, bo łączymy w nim tematykę ciężkiej i lekkiej motoryzacji.
Pozostając w tym samym kręgu tematycznym, w porównaniu do tygodnika, nowy hybrydowy magazyn dostarcza Czytelnikom znacznie większy jednorazowo pakiet informacji i publicystyki, dotyczących rynku ciężarówek, przyczep, naczep i zabudów, serwisu i części zamiennych, usług związanych z kupnem i eksploatacją pojazdów, maszyn budowlanych i drogowych, samochodów osobowych i jednośladów, nowości w ofertach producentów i dystrybutorów sprzętu oraz w przepisach. Jednocześnie nasz miesięcznik jest nośnikiem dużej ilości anonsów ogłoszeniowych i reklamowych, umożliwiając dotarcie z ofertami do szerokiego kręgu odbiorców.
Nasz nowy miesięcznik dostępny jest w punktach sprzedaży detalicznej, m.in. na stacjach paliw BP, Lukoil, PKN Orlen, Shell, we wszystkich salonach Empik, a także w placówkach Carrefour Polska, Detal Emperia, HDS, Piotr i Paweł oraz Tobacco Press.
Teraz jako "Truck.pl"
Stary tygodnik przyjął tytuł "Truck.pl", tożsamy z towarzyszącym mu portalem internetowym www.truck.pl, na którym publikujemy reklamy i ogłoszenia z takich branż, jak w tygodniku oraz te same artykuły dziennikarskie z kręgu ciężkiej motoryzacji i maszyn budowlanych.
Często w dzisiejszych czasach mówi się o zagrożeniu bytu prasy drukowanej (papierowej) z powodu rozwoju wydawnictw internetowych. W naszym przypadku tygodnik papierowy i portal internetowy wzajemnie się uzupełniają, docierając do różnych grup odbiorców, do różnych Czytelników. Tygodnik "Truck.pl" dostępny jest w sieci bezpłatnej dystrybucji na stacjach paliw, w placówkach Inter Cars, w miejscach obsługi podróżnych na autostradzie A1, w wielu firmach transportowych, handlowych i usługowych. Portal www.truck.pl dostępny jest praktycznie wszędzie.
Od niedawna nasz tygodnik wzbogaca część dotycząca samochodów osobowych, czyli suplement "Giełda Samochodowa". Tak, to ta sama "Giełda", która ukazuje się od 1991 roku i swego czasu była najbardziej znanym tytułem jeśli chodzi o ogólnopolską ogłoszeniową prasę motoryzacyjną. Krótko mówiąc, posiadacze i użytkownicy pojazdów ciężarowych potrzebują też - czy to do celów służbowych, czy prywatnych - samochodów osobowych. Na łamach "Trucka" znajdą ciekawe informacje i oferty z jednego i drugiego kręgu.
Z okazji jubileuszowego, 1000 wydania naszego Tygodnika chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym Czytelnikom - tym, którzy pozostają nam wierni od lat i tym, którzy czytają nas sporadycznie oraz reklamodawcom i ogłoszeniodawcom, za współpracę. Cieszymy się, że upatrujecie Państwo w naszym tygodniku medium, które pomaga sprzedać i kupić pojazdy użytkowe, maszyny budowlane i drogowe, maszyny rolnicze, części zamienne i akcesoria.
Przemysław P. Kowalski, Wydawca:
- Bardzo się cieszę, że doczekaliśmy się tysięcznego wydania Trucka. W ciągu tych dwudziestu lat zmieniał się on wielokrotnie - różne formaty, grafika, nowe logo po sposób dystrybucji. Jednak najważniejsza cecha pozostaje niezmienna - czytelnictwo. Co tydzień Truck dociera do tysięcy przewoźników, budowlańców i handlarzy, niosąc świeże wiadomości z rynku oraz tysiące ofert sprzętu.
Myślę, że w najbliższych latach wydawnictwo ulegać będzie dalszym przemianom. Chcemy zwiększać zasięg Trucka w Polsce poprzez rozwój bezpłatnej dystrybucji w skrzynkach oraz mailingu Right-on-Target. Ważna jest też nasza obecność w sieci. Wkrótce pojawimy się intensywnie na Facebooku i innych platformach społecznościowych oraz wdrożymy nowoczesne narzędzia on-line wspomagające naszych ogłoszeniodawców i reklamodawców w sprzedaży.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.