Znalezione artykuły: 6
-
Co grozi nam po twardym brexicie? 2018-12-07
Potencjalny twardy brexit uderzy w brytyjski, unijny i polski automotive – uważają eksperci Exact Systems, firmy branży kontroli jakości, czyli selekcji, naprawy i sortowania części, komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Brytyjczycy stracą zaufanych i konkurencyjnych cenowo dostawców części (78% pochodzi z importu unijnego), a zakłady produkcyjne w Polsce odczują największy spadek obrotów wśród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Mniejsze dostawy to mniej zleceń dla transportu. -
Lekkie i skomputeryzowane 2018-12-07
Zmieniają się preferencje nabywców cystern do przewozu paliw – skurczył się popyt na najtańsze, proste pojazdy. Obowiązujące obecnie przepisy tzw. pakietu paliwowego raczej sprzyjają producentom oferującym zaawansowane rozwiązania technologiczne. -
Od stycznia podajemy wagę i osie 2018-12-07
Niemiecki ustawodawca przewiduje wprowadzenie 1stycznia 2019 roku nowych taryf opłat drogowych od samochodów ciężarowych. Procedura ustawodawcza nie została jeszcze zakończona, więc możliwe są jeszcze zmiany. Projekt ustawy nakłada jednak na kierowców nowe obowiązki współpracy. -
Parlament Europejski „popchnął” gaz 2018-12-07
Parlament Europejski, podczas sesji plenarnej, poddał pod głosowanie swoją oficjalną opinię oraz poprawki do zgłoszonego przez Komisję Europejską projektu rozporządzenia w sprawie emisji CO2 z pojazdów ciężkich. W poprawce przyjętej na posiedzeniu plenarnym w środę 14 listopada dużą większością głosów Parlament UE zwraca się do Komisji UE o opracowanie, najpóźniej do 2020 roku, metod uwzględnienia wpływu stosowania paliw z surowców odnawialnych na obliczanie średniej emisji z pojazdów w gamie producenta oferującego klientom także rozwiązania oparte na CNG i LNG. -
To poważne zagrożenie dla polskich przewoźników 2018-12-07
Polska przegrywa batalię o warunki międzynarodowego transportu drogowego. Ministrowie do spraw transportu Unii Europejskiej przyjęli w nocy z poniedziałku na wtorek 3/4 grudnia w Brukseli stanowisko w sprawie przepisów dotyczących sektora transportu drogowego, które uderzą w polskich transportowców. -
Śmieciarki Scania CNG dla Kom-Eko 2018-12-07
Kom-Eko S A. dba o czystość w Lublinie i gminach ościennych od ponad 20 lat. Właściciele firmy konsekwentnie inwestują w rozwiązania spełniające wysokie wymogi środowiskowe. We flocie przedsiębiorstwa znalazły się ostatnio trzy nowe śmieciarki Scania, w tym dwie zasilane CNG. Pięć kolejnych pojazdów Scania zasilanych gazem zostanie dostarczonych w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Najpopularniejsze tagi