Ciągnik Low Liner podczas 4-tygodniowej próby w LINK Sp. z o.o.
Przedstawiciele firmy LINK odebrali Forda F-Max do testów w Cząstkowie Polskim pod Warszawą od wyłącznego importera tej marki w Polsce – firmy Q‑Service Truck Sp. z o. o.
LINK Sp. z o.o., jako pierwsza firma transportowa w naszym kraju, testuje nowy na polskim rynku ciągnik siodłowy Ford F-Max w wersji Low Liner. Testy pojazdu odbywają się na wyznaczonych trasach międzynarodowych przez cztery tygodnie, począwszy od 18 września br. Pojazd przekazał firmie transportowej wyłączny importer tej marki w Polsce – Q‑Service Truck Sp. z o. o. Jest to okazja, aby porównać komfort jazdy oraz parametry dotyczące zużycia paliwa nowego Forda F-Max względem pojazdów innych marek, które LINK obecnie posiada w swojej flocie. F-Max został wyposażony w silnik ECOTORQ E6 o mocy 500 KM i 2.500 Nm momentu obrotowego,. Dzięki kabinie zaprojektowanej do transportu międzynarodowego, udoskonalonym reflektorom, ergonomicznym stopniom, wielu schowkom czy innowacyjnym rozwiązaniom, ciągnik wizualnie robi duże wrażenie i wygląda atrakcyjnie. Dodatkowo szeroka na 2,5 metra kabina, ergonomiczne fotele, funkcjonalna leżanka dolna oraz w pełni składana leżanka górna zapewniają komfortową przestrzeń sypialną. Pojemne schowki oraz 38-litrowa lodówka, łatwo dostępna zarówno z fotela kierowcy, jak i z leżanki, gwarantują kierowcom funkcjonalność kabiny. Komfort oraz bezpieczeństwo jazdy Fordem F-Max zapewniają także liczne rozwiązania technologiczne i systemy wspomagania jazdy, takie jak np. ergonomiczny kokpit gwarantujący łatwy dostęp do wszystkich systemów kontrolnych, duży, przejrzysty wyświetlacz, multimedialny ekran dotykowy, automatyczna klimatyzacja czy zaawansowany system wspomagania awaryjnego hamowania (AEBS), system ostrzegania o zmianie pasa ruchu (LDWS), ESP oraz Eco Roll. Jak powiedział Paweł Moder, CEO, członek zarządu LINK Sp. z o.o., średni wiek pojazdów w firmowej flocie to zaledwie 1,5 roku, co powoduje, że flota LINK składa się wyłącznie z ekologicznych i nowoczesnych ciągników siodłowych z silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi najnowsze normy dotyczące spalania. Niemniej LINK stale testujemy nowe modele samochodów poszukując rozwiązań zwiększających efektywność usług i komfort pracy kierowców oraz ograniczających wpływ na środowisko naturalne.