Firma Shell w tym wyjątkowo trudnym czasie i w ramach wdzięczności oferuje kierowcom samochodów ciężarowych darmową kawę na swoich stacjach
Fot. Shell
Od pewnego czasu kierowcy zawodowi skarzą się na ograniczony dostęp do sanitariatów zlokalizowanych przy szlakach komunikacyjnych. Związek pracodawców „Transport i Logistyka Polska” zaapelował do największych spółek paliwowych w Polsce o udostępnienie infrastruktury sanitarnej dla kierowców transportu drogowego - miejsc, w których kierowcy mogliby m.in. umyć ręce chroniąc się przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
Lotos – toalety i bezpieczeństwo
Należąca do grona członków TLP firma LOTOS Paliwa jako pierwsza oficjalnie zapewniła, że wszystkie toalety na stacjach benzynowych są dostępne dla kierowców. Ponadto, sieć wdrożyła szereg procedur zwiększających bezpieczeństwo zarówno kierowców, jak i pracowników na swoich stacjach. Jak czytamy w odpowiedzi:
„W trosce o bezpieczeństwo i komfort pracy kierowców, zapewniamy, że aktualnie na wszystkich stacjach LOTOS:
– dostępne są toalety dla wszystkich kierowców;
– wszystkie dystrybutory i klamki są regularnie dezynfekowane odpowiednimi preparatami;
– jednorazowe rękawiczki są dostępne przy dystrybutorach;
– w toaletach wszystkie mydła są antybakteryjne;
– zachęcamy do płatności bezgotówkowych oraz do utrzymywania bezpiecznej odległości między sobą;
– dostępne są ulotki, z instrukcjami, jak postępować w obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego.”
Shell proponuje także darmową kawę
Jako kolejna zgłosiła się firmy Shell, której przedstawiciele zapewniają, że obecnie większość toalet na stacjach tej sieci jest dostępnych dla kierowców, a dodatkowo trwają intensywne prace, aby przywrócić ich funkcjonalność we wszystkich punktach przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Firma Shell podkreśla dodatkowo ogromne uznanie dla pracy kierowców samochodów ciężarowych, w tym wyjątkowo trudnym czasie i w ramach wdzięczności oferuje im darmową kawę na swoich stacjach. Sieć wprowadziła szereg zmian, które mają dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo pracowników i klientów, w tym częstotliwość dezynfekcji pomieszczeń, stały dostęp do jednorazowych rękawiczek i żeli do dezynfekcji, a także oddzielono klientów od kasjerów przezroczystą plexi. Liczymy, że śladem tych firm pójdą kolejne sieci.