Fundacja Truckers Life rozpoczęła nową kampanię społeczną „Jestem kobietą, kieruję”, której celem jest zwrócenie uwagi na kobiety w branży transportowej oraz zachęcenie do przekwalifikowania się tych kobiet, które ze względów rodzinnych, społecznych lub ekonomicznych znalazły się w trudnej sytuacji i stanęły przed koniecznością zmiany stylu swojego dotychczasowego życia.
Dla wielu pań może to być sposób na odmianę życia, zmianę zawodu po „wypaleniu” w dotyuchczasowej pracy, czy droga do poprawy sytuacji ekonomicznej. Kampania jest realizowana w śrokach masowego przekazu oraz poprzez bezpośrednie spotkania. Na YouTube zamieszczono film, którego bohaterkami są trzy panie:
– W pewnym momencie swojego życia podjęły decyzję o nadaniu mu całkiem nowego kierunku. Słowem - nie bały się być odważne – komentują przedstawiciele fundacji. Hania Burzyńska, Renata Pierożak i Aneta Kowalewska opowiadają, jak postanowiły coś zmienić w swoim życiu i zostały kierowcami zawodowymi. Jedna z nich, dysponując prawem jazdy kat. C, jeździ solówką w firmie kurierskiej, wożąc przesyłki paletowe, druga pracuje w transporcie międzynarodowym, a trzecia prowadzi autotransporter. Mówią o problemach związanych z wykonywaniem tego zawodu, ale też o satysfakcji z tego, że odnalazły się w nowym miejscu pracy.
Poza takimi nagraniami kampania przewiduje m.in. wizyty w ośrodkach pomocy społecznej, instytucjach zajmujących się prawami kobiet, a nawet w zakładach karnych. Odbędą się tam spotkania, które będą zachęcały do podjęcia pracy w transporcie.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
Obsługę plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Nie pokazuj więcej