Wiadomości z rynku

czwartek
24 kwietnia 2025

Jestem kobietą, kieruję

Kampania społeczna Fundacji Truckers Life
9 grudnia 2020

Źródło: YouTube

 
Fundacja Truckers Life rozpoczęła nową kampanię społeczną „Jestem kobietą, kieruję”, której celem jest zwrócenie uwagi na kobiety w branży transportowej oraz zachęcenie do przekwalifikowania się tych kobiet, które ze względów rodzinnych, społecznych lub ekonomicznych znalazły się w trudnej sytuacji i stanęły przed koniecznością zmiany stylu swojego dotychczasowego życia.
Dla wielu pań może to być sposób na odmianę życia, zmianę zawodu po „wypaleniu” w dotyuchczasowej pracy, czy droga do poprawy sytuacji ekonomicznej. Kampania jest realizowana w śrokach masowego przekazu oraz poprzez bezpośrednie spotkania. Na YouTube zamieszczono film, którego bohaterkami są trzy panie:
– W pewnym momencie swojego życia podjęły decyzję o nadaniu mu całkiem nowego kierunku. Słowem - nie bały się być odważne – komentują przedstawiciele fundacji. Hania Burzyńska, Renata Pierożak i Aneta Kowalewska opowiadają, jak postanowiły coś zmienić w swoim życiu i zostały kierowcami zawodowymi. Jedna z nich, dysponując prawem jazdy kat. C, jeździ solówką w firmie kurierskiej, wożąc przesyłki paletowe, druga pracuje w transporcie międzynarodowym, a trzecia prowadzi autotransporter. Mówią o problemach związanych z wykonywaniem tego zawodu, ale też o satysfakcji z tego, że odnalazły się w nowym miejscu pracy.
Poza takimi nagraniami kampania przewiduje m.in. wizyty w ośrodkach pomocy społecznej, instytucjach zajmujących się prawami kobiet, a nawet w zakładach karnych. Odbędą się tam spotkania, które będą zachęcały do podjęcia pracy w transporcie.

Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.