Krone Mobility jest teraz objęta usługą nowego partnera - EBTS Always in Motion
Fot. Krone
Każdy przewoźnik zna sytuację: kierowca zgłasza awarię, pojazd utknął. Ppotrzebna jest szybka i kompetentna pomoc. Krone Mobility oferuje tę usługę za pośrednictwem swojego nowego partnera premium „EBTS Always in Motion”.
W przypadku awarii kierowca kontaktuje się z centrum alarmowym EBTS, podając swoje imię i nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu, numer podwozia, nazwę firmy właściciela pojazdu oraz lokalizację i zespół serwisowy rusza z pomocą. EBTS jest dostępny bezpłatnie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Kolejny plus: usługi te są dostępne w 18 językach, dzięki czemu kierowcy mogą być pewni, że w przypadku wezwania pomocy nie będzie problemów z komunikacją.
EBTS to założona w 1994 r. platforma wsparcia serwisowego dla ciężarówek, naczep i przyczep w przypadku nieoczekiwanej awarii. Dzięki ośmiu międzynarodowym platformom usługowym w Belgii (siedziba główna), Niemczech, Francji, Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rosji i Hiszpanii oraz licznym partnerom sieciowym w całej Europie, EBTS jest jednym z wiodących dostawców pomocy.