Actros podwozie pod nadwozia wymienne jest gotowy do pracy od razu po opuszczeniu fabryki Mercedesa
Fot. trm24.fr
Daimler wprowadził do oferty podwozie Actrosa pod kontenery. To pierwsza propozycja takiego modelu z zakładów w Wörth pod nadwozia wymienne. Rama nadbudowy jest umieszczona na ramie nośnej, wyposażonej w pełne zawieszenie pneumatyczne.
Pojazd może przewozić kontenery w różnych rozmiarach: w dwóch standardowych długościach typu C745 i C782 - 7450 mm i 7820 mm - oraz w trzech wysokościach nadwozia - 1120, 1220 i 1320 mm. Ciężarówka jest gotowa do użytku zaraz po opuszczeniu fabryki, ponieważ systemy zabezpieczające kontenery - „twist locks” - są montowane od razu przez producenta.
Nabywca nie musi korzystać z usług producenta zabudów i może włączyć ciężarówkę do eksploatacji, gdy tylko opuści ona fabrykę. Katalog oferuje różne konfiguracje o dwóch i trzech osiach - w tym przypadku oferowana jest ostatnia oś podnoszona - oraz z szeroką gamą kabin.
Dostępne są wszystkie silniki z gamy Actrosa, od 7,7-litrowego OM 936 aż po OM 473 - 15,6 litra.