Stare i nowe logo Renault
Renault zmienia swoje logo. Francuska firma postanowiła wrócić do wizerunku z lat 70.
Kształt rombu zostanie zachowany, wszakże ta figura geometryczna widnieje w logo marki od 1925 roku. W nowej wersji logo nie ma już nazwy marki Renault. Znak ma klasyczną budowę, kształt czworobocznego diamentu złożonego ze stojących obok siebie czarnych linii. W porównaniu z poprzednią wersją, nowe logo nie jest już tak trójwymiarowe, lecz płaskie, bo to najnowszy trend w stylistyce.
Zmiana logo ma nie dotyczyć Renault Trucks, należącej do grupy Volvo AB, której głównym udziałowcem jest chiński Geely). Francuski poducent ciężarówek powinien zachować znak zaprojektowany przez Vasarely w latach 70. Nowe logo prawdopodobnie będzie zdobić samochody Renault od 2022 roku, także lekkie auta dostawcze, jak Kangoo, Trafic czy Master.