Opony są bieżnikowane na gorąco w firmowym zakładzie Reifen Müller w Hammelburgu
Fot. Hankook
Hankook ogłasza rozszerzenie swojej oferty bieżnikowania na gorąco pod własną marką Alphatread na rynek niemiecki. Asortyment zostanie następnie uzupełniony o nowe profile i nowe wymiary dla transportu regionalnego i terenowego.
Opony są bieżnikowane na gorąco w firmowym zakładzie Reifen Müller w Hammelburgu (Niemcy). Oprócz priorytetowego rynku niemieckiego przewidziano sprzedaż w niektórych sąsiednich krajach.
Na różne osie
Model R-TH31, przeznaczony do przyczep, w rozmiarze 385 / 65R22,5, jest dostępny na rynku od kwietnia. W maju lub czerwcu pojawi się jego odpowiednik na oś napędową - R-DH31 w rozmiarach 315 / 70R22.5 i 315 / 80R22.5. Te dwa profile są przeznaczone do użytku regionalnego. Wreszcie R-DM11 uzupełni linię produktów Hankook Alphatread od czerwca. Ta bieżnikowana opona w rozmiarze 315 / 80R22,5 jest przeznaczona do użytku mieszanego (na drogach i w terenie).
- Inwestując w rozwój naszej działalności związanej z bieżnikowaniem, w przyszłości będziemy mogli oferować naszym klientom pełną gamę opon regenerowanych - podkreślił Manfred Zoni, dyrektor handlowy ds. pojazdów ciężarowych w Hankook Reifen Niemcy. Opony bieżnikowane na gorąco marki Hankook produkowane są na rynek krajowy, ale także na rynki sąsiednie, takie jak Holandia, Belgia, Francja, Polska, Czechy, Słowacja i Austria.
Oszczędności dla użytkowników i środowiska
Firma Hankook zwraca uwagę na zalety bieżnikowania na gorąco dla flot transportowych dzięki koncepcji SmartLife Solutions. Wszystkie opony do pojazdów transportowych tej marki są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było pogłębiać i, dzięki wysokiej jakości karkasowi, wielokrotnie bieżnikować. Opony bieżnikowane na gorąco Hankook Alphatread mogą zapewnić do 100% przebiegu nowej opony o podobnych osiągach za 60% ceny. Wielokrotne pogłębianie i bieżnikowanie w ramach koncepcji SmartLife Solutions może zwiększyć ogólną żywotność nowej opony nawet o 250%. Oprócz tych korzyści ekonomicznych, liczne są również korzyści środowiskowe. Na przykład: bieżnikowanie oszczędza około 70% surowców używanych do produkcji nowych opon.