Spółka ORLEN OIL włączyła się w organizację X Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników razem z Akademią Młodego Mechanika.
Jako polska firma należąca do krajowego giganta chce wspierać polskich młodych mechaników, mechaników zawodowych i polskie szkoły. To jedno z wielu przykładów zaangażowania społecznego krajowego lidera środków smarowych. Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników to inicjatywa edukacyjna, dająca młodym ludziom szanse i możliwości poszerzenia wiedzy, zdobycia nowych kompetencji, dostosowanych do potrzeb rynku pracy.
Partner strategiczny
#WspieramyPolskieSzkoly, #WspieramyPolskieWarsztaty, #ŁączymyPokolenia i #StawiamyNaMłodych to znane już hasła, które wpisują się w działania podejmowane przez organizatorów tegorocznego cyklu. Dzięki podjętym wspólnym inicjatywom, krakowska spółka będąca producentem olejów dla motoryzacji PLATINUM ORLEN OIL, zdecydowała się na objęcie Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników partnerstwem strategicznym.
– Kierujemy się wartościami Grupy ORLEN. Dla nas ważny jest patriotyzm gospodarczy, staramy się wspierać lokalne akcje, także te ogólnopolskie, stąd nasze zainteresowanie wydarzeniem, które jest skierowane zarówno do młodych, jak i zawodowych mechaników. Młodzi mechanicy to grupa, która w przyszłości wejdzie na rynek. Chcemy ich do tego dobrze przygotować, zapoznać z ofertą naszych produktów, zapewnić wsparcie, tak aby mogli wdrożyć się w branżę i poznać specyfikę przyszłej pracy – zapowiada Sebastian Gruszczyński, kierownik działu marketingu ORLEN OIL.
Angażują się w edukację mechaników
W ramach Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników eksperci z PLATINUM ORLEN OIL angażują się w edukację młodych i zawodowych mechaników, przekazując wiedzę dotyczącą nie tylko produktów oferowanych przez spółkę, ale także rynku środków smarowych, czy ich odpowiedniego doboru do danego modelu pojazdu.
– Wspólnie z PLATINUM ORLEN OIL chcemy budować świadomość polskiej marki wśród młodych i zawodowych mechaników. Tworzymy zawód przyszłości – profesjonalistów wyposażonych w merytoryczną, ekspercką wiedzę. Razem pracujemy nad nową kwalifikacją rynkową dotyczącą środków smarowych. Dzięki naszej współpracy wypełnimy lukę na polskim rynku warsztatów samochodowych – dostarczymy na rynek pracy wysoko wykfalifikowanych specjalistów – mówi Adrian Dekowski, prezes V8 Team, organizator Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.
Atrakcji nie zabraknie
X Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników wspierają także ambasadorzy marki PLATINUM ORLEN OIL: Robert Kubica, Kuba Przygoński i Bartosz Zmarzlik, którzy kibicują młodym i zawodowym mechanikom od czerwcowych eliminacji. Wyjątkową atrakcją, jaką przygotowała marka PLATINUM ORLEN OIL, jest akcja PLATINUM CARD, która daje możliwość uzyskania przepustki do finałów. Zespół uczniowski, który uzyska w ramach Akademii Młodego Mechanika, w kategorii Młody Mechanik, najlepszy wynik w testach wiedzy o środkach smarowych oraz płynach eksploatacyjnych, zyska możliwość udziału w finale Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Akcja trwa do 10.10.2021, szczegóły i regulamin dostępne są na stronie www.mistrzostwamechanikow.pl oraz www.akademiamlodegomechanika.pl. Dodatkowo wszyscy finaliści otrzymają profesjonalne kombinezony z logo marki, a na laureatów, ich opiekunów oraz szkoły czekają specjalne nagrody.