Nowe rozwiązanie telematyczne UTA SmartConnect® ułatwia zarządzanie flotą
Fot. UTA
UTA, jeden z liderów w dziedzinie kart paliwowych i serwisowych w Europie, należący do grupy Edenred, rozszerza swoje portfolio usług cyfrowych o UTA SmartConnect® - telematyczne rozwiązanie, które ułatwia zarządzanie flotą. Nowe narzędzie powiązane z urządzeniem pokładowym UTA One® pozwala połączyć zalety usługi telematycznej i usługi rozliczania opłat drogowych w jednym urządzeniu.
– Oferując UTA SmartConnect® przenosimy zarządzanie flotą na nowy, wyższy poziom – mówi Carsten Bettermann, CEO w UTA. - Sprawdzone urządzenie pokładowe UTA One®, uzupełnione o funkcję telematyczną jest teraz jeszcze bardziej wydajne. Połączenie inteligentnego rozwiązania telematycznego i usługi poboru opłat drogowych, zawarte w jednym urządzeniu, działającym w całej Europie sprawia, że mobilność staje się wygodniejsza i bardziej opłacalna dla naszych klientów.
Stały monitoring floty
UTA SmartConnect® zapewnia firmom spedycyjnym i transportowym stałą łączność ze swoją flotą w całej Europie. Za pomocą lokalizacji GPS można szybko i łatwo określić pozycję i trasę każdego pojazdu, a także dokładnie ocenić, jak długo będzie trwała podróż do wyznaczonego celu. Dzięki funkcji śledzenia w czasie rzeczywistym, menedżerowie floty mogą sprawnie planować i zarządzać złożonymi łańcuchami dostaw. W rezultacie zwiększa to efektywność oraz pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów.
Szczegółowe raporty
Przy pomocy tylko jednego przycisku można uzyskać szczegółowe raporty dotyczące poszczególnych pojazdów. System rejestruje informacje o ich aktywności, na przykład przebytą trasę czy zużycie paliwa. Automatyczne powiadomienia pozwalają zarządzać wydajnym tankowaniem. UTA SmartConnect® wskazuje najbliższe stacje paliw, na których kierowcy mogą korzystnie tankować z kartą UTA. W tym celu wystarczy wczytać punkty akceptacji UTA do urządzenia nawigacyjnego lub bezpośrednio do UTA SmartConnect®. Pozwala to na optymalizację planowania i zarządzania, dzięki czemu kierowcy i menedżerowie flot oszczędzają swój cenny czas. Oprócz tego system telematyczny z wyprzedzeniem informuje o utrudnieniach w ruchu, co umożliwia wybranie alternatywnej trasy i wcześniejsze poinformowanie odbiorcy towarów o możliwym opóźnieniu.
Aktywacja UTA SmartConnect® jest możliwa z wykorzystaniem UTA One®, interoperacyjnego urządzenia do poboru myta w Europie. Obecni klienci UTA mogą zamówić tę usługę w Panelu Klienta na stronie internetowej firmy. Natomiast nowi klienci chcący korzystać z UTA SmartConnect® powinni zaopatrzyć się wcześniej w urządzenie pokładowe UTA One®. (z)