Fot. Wielton
Na targach IAA w Hanowerze Grupa Wielton zaprezentowała najnowsze produkty i usługi swoich marek. Wśród nich znalazła się odpowiedzialna za obsługę posprzedażową Grupy organizacja Aberg Service. Goście mogli porozmawiać z ekspertami szeroko rozumianego serwisu, zapoznać się z ofertą marki i poznać nowe produkty, w tym kontrakty serwisowe oraz części zamienne Aberg. Aberg Service to marka o międzynarodowym zasięgu, utworzona w 2020 r. z myślą o klientach sześciu spółek wchodzących w skład Grupy Wielton. Skupia się głównie na unifikacji obsługi posprzedażowej, zapewniającej wysoki poziom, spójny standard oraz wysoką jakość dla każdej marki i wszystkich rynków Grupy w tym obszarze. Z biegiem czasu rozszerza swój zasięg i wprowadza do oferty kontrakty serwisowe oraz własne części zamienne sygnowane logiem Aberg. Organizacja nieustannie się rozwija i obejmuje swoim zasięgiem kolejne obszary. Dysponuje kompletnym zapleczem technologicznym i konstrukcyjnym, zapewniającym klientom całodobowe wsparcie. Aberg Service planuje jeszcze w tym roku otworzyć 18 centrów serwisowych Aberg Premium w całej Europie. – Na ten moment współpracujemy z ponad 550 partnerami serwisowymi Aberg Standard w Europie – powiedział Sergiusz Mitek, aftersales director of Wielton Group, Head of Aberg Service. – Wprowadziliśmy również do oferty pierwsze kontrakty serwisowe oraz własne części zamienne. W planach mamy także uruchomienie osiemnastu wielomarkowych partnerów serwisowych Aberg Premium na pięciu rynkach m.in. w Polsce, Niemczech, Francji, Włoszech oraz na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Naszym celem jest pełna satysfakcja klientów, uzyskana dzięki redukcji czasu przestoju pojazdów oraz kompleksowej i profesjonalnej obsłudze posprzedażowej dla wszystkich klientów Grupy Wielton. (z)