Kampery Eura Mobil (zdjęcie ma charakter poglądowy) Fot. Eura Mobil
Toyota Central Europe Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomiła Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota Proace, wyprodukowanych we Francji od 20.12.2020 r. do 25.01.2022 r., przewód paliwowy może stykać się z podwoziem i/lub osłoną podwozia pojazdu. Istnieje ryzyko, że przewód może z czasem ulec uszkodzeniu, powodując wyciek i ryzyko pożaru. Ponadto wyciek paliwa na podłoże może spowodować ryzyko utraty kontroli nad pojazdem, również dla innych użytkowników drogi. Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 2.301 samochodów. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi, w celu montażu rękawa ochronnego, modyfikacji osłony podwozia, a w razie potrzeby wymiany przewodu paliwowego. Informacji związanych z kampanią udziela Toyota Central Europe Sp. z o.o. w Warszawie. Z kolei firma Benimar Polska Jacek Księżarek, z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu, powiadomiła UOKiK, że w samochodach kempingowych Eura Mobil Contura i Profila T, wyprodukowanych w Niemczech, z uwagi na nieprawidłowo przykręconą obrotnicę fotela kierowcy i pasażera może dojść do odkręcenia się foteli od podłoża. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 12 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Benimar Polska Jacek Księżarek w Kędzierzynie-Koźlu. (z)