Fot. Iveco
Firma IVECO rozbudowała głosowego asystenta kierowcy Iveco Driver Pal o nowe funkcje, które pozwolą użytkownikom Daily i S-WAY z jeszcze większą łatwością zwiększyć produktywność i komfort oraz wydłużyć dyspozycyjność pojazdu. Przydatne nowe funkcje pozwalają oszczędzać czas, co zwiększa produktywność. Funkcja lokalizatora pojazdu umożliwia kierowcy wykorzystanie umiejętności MYIVECO Driver Pal, aby zadać pytanie „Gdzie jest mój pojazd?” i uzyskać w odpowiedzi adres, pod którym pojazd jest zaparkowany, bez tracenia czasu na jego szukanie. Można z niej skorzystać również w kabinie, jeśli kierowca potrzebuje nazwy ulicy, na której się znajduje, a odpowiednie znaki nie są widoczne. Kierowcy bez trudu znajdą najbliższą stację paliw, zgodną z ich potrzebami, prosząc MYIVECO o wyszukanie według sieci.
Samouczek głosowy
Ulepszenie polecenia głosowego „Open MYIVECO” to udoskonalenie doświadczeń użytkownika i szybszy dostęp do najważniejszych funkcji. Jako samouczek głosowy pomaga kierowcom w zapamiętaniu, w jaki sposób zadawać asystentowi Driver Pal pytania o informacje na temat pojazdu i stanowi szybki przewodnik po najczęstszych i najbardziej przydatnych poleceniach. Po uruchomieniu, umiejętność „Open MYIVECO” pozostaje otwarta i jest gotowa na udzielanie kolejnych odpowiedzi na bezpośrednie zapytania, np. „Jaki jest stan pojazdu?” lub „Jaki jest mój styl jazdy?”, dzięki czemu interakcje są bardziej naturalne i płynne. Umiejętność można łatwo zamknąć poleceniem głosowym „Stop”.
Assistance na zawołanie
Kolejny pakiet nowych funkcji pomoże kierowcom w maksymalizacji dyspozycyjności pojazdu. W przypadku problemu technicznego lub awarii, korzystając z poleceń głosowych, mogą oni skontaktować się z usługą Iveco Assistance Non-Stop, zamiast korzystać z aplikacji mobilnej lub systemu multimedialnego. Nowe powiadomienia pozwalają z łatwością zorganizować obsługę techniczną i zapobiegać problemom: asystent Driver Pal przypomni kierowcy o terminie kolejnego przeglądu oraz powiadomi o dostępnych aktualizacjach oprogramowania, by móc zaplanować je w dogodnym terminie. Dodatkowe powiadomienia dotyczące ustawień klimatyzacji, harmonogramów, Control Room czy też alertów Over The Air, będą również przesyłane do urządzenia mobilnego kierowcy w aplikacjach Iveco Easy Way i Iveco Easy Daily.
Inne udogodnienia
Nowa funkcja IVECO Driver Pal, dzięki której kierowca może obsługiwać dodatkowe elementy sterowania kabiną w celu otwarcia i zamknięcia szyb, np. podczas podjeżdżania do punktu poboru opłat, sterowania szyberdachem lub włączania i wyłączania systemu multimedialnego podczas odpoczynku w kabinie podnosi komfort i bezpieczeństwo w Iveco S-WAY. Firma Iveco zwiększyła również zakres informacji przekazywanych kierowcom za pośrednictwem MYCOMMUNITY, która zawiera teraz szczegółowe informacje o tym, ilu użytkowników odsłuchało wiadomości w niej opublikowanych. (z)