Marka PLATINUM ORLEN OIL zaangażowała się w organizację Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników na kolejne trzy lata.
– Edukacja, akcje specjalne, spotkania z ambasadorami marki PLATINUM ORLEN OIL – to wszystko zyskują uczestnicy Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników dzięki naszej współpracy – mówi Adrian Dekowski, prezes V8 Team, współorganizator Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. – To także szkolenia w szkołach, spotkania z ekspertami i konkurencje praktyczne podczas finałów w Poznaniu. Dlatego ogromnie cieszy nas stała współpraca z naszym strategicznym partnerem.
Nowy rozdział współpracy PLATINUM ORLEN OIL z Mistrzostwami
PLATINUM ORLEN OIL rozpoczyna nowy rozdział we współpracy z Ogólnopolskimi Mistrzostwami Mechaników. Główny cel to wypracowanie stałych procedur serwisowych, które będą mogli wdrażać młodzi mechanicy samochodowi, gdy trafią na rynek pracy. Aktywne przyjęcie do serwisu to kluczowy element, którego będą się uczyć pod okiem ekspertów PLATINUM ORLEN OIL. Marka chce uczulić młodych mechaników na listę czynności, które powinni wykonać przyjmując samochód do naprawy – od sprawdzenia poziomu oleju silnikowego, poprzez stan ogumienia, akumulatora, elementów układu hamulcowego czy płynów eksploatacyjnych. Mechanik jako doradca serwisowy klienta powinien podpowiedzieć klientowi, co warto poprawić poza główną usterką, tak aby zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze. Uczestnicy ostatniej edycji Mistrzostw Mechaników mieli możliwość korzystania z wielu dodatkowych aktywności przygotowanych przez markę PLATINUM ORLEN OIL. Dzięki PLATINUM CARD zespół uczniowski, który w kategorii Młody Mechanik osiągnął najlepszy wynik w testach wiedzy o środkach smarowych oraz płynach eksploatacyjnych, uzyskał „zieloną kartę” – możliwość udziału w finałach Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, które odbyły się podczas Poznań Motor Show – największych targów motoryzacyjnych w Polsce.Finały z atrakcjami
Finały Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników były natomiast okazją do spotkań z ambasadorami marki PLATINUM ORLEN OIL: Robertem Kubicą, Kubą Przygońskim, Bartoszem Zmarzlikiem i Mikołajem Marczykiem, a także głównym ambasadorem i współtwórcą Akademii Młodego Mechanika Grzegorzem Dudą, wielokrotnym mistrzem w rajdach oraz gospodarzem programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo.Marka PLATINUM ORLEN OIL wyposażyła wszystkich finalistów Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników w kombinezony, w których wystąpili w czasie finałowych rozgrywek, a najlepsi otrzymali nagrody rzeczowe oraz nagrody specjalne od ambasadorów marki, m.in. staż w zespole mechaników Kuby Przygońskiego, gdzie trafił Kacper Krępulec z Zespołu Szkół Mechanicznych w Krośnie. Po finałach eksperci marki odwiedzali szkoły uczestniczące w Mistrzostwach, prowadzili szkolenia i służyli swoją wiedzą. Wyjątkową atrakcją dla uczniów była wizyta w Zakładzie Produkcyjnym ORLEN OIL w Jedliczu, a także w najstarszej kopalni ropy naftowej w Bóbrce.
– Jako polska marka chcemy wspierać uczniów szkół samochodowych na każdym etapie ich edukacji – od momentu rozpoczęcia nauki aż po pracę zawodową – mówi Anita Wierciak-Kaperek dyrektor Działu Marketingu ORLEN OIL. – Nasi eksperci z przyjemnością dzielą się swoją wiedzą z uczestnikami Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników nie tylko podczas finałów w Poznaniu. Szczególne cenne są dla nas bezpośrednie spotkania w szkołach, chętnie gościmy także uczniów w naszych zakładach, gdzie mogą bezpośrednio prześledzić produkcję środków smarowych i poznać bliżej specyfikę tej branży.