Dorota Nowak, sales manager Poland & Eastern Europe OnTurtle i Marta Fàbregas, chief commercial and marketing manager OnTurtle Fot. OnTurtle
Firma OnTurtle dołączyła do Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej. Po 20 latach działalności w kraju, jako strategiczny partner świadczący globalne usługi w zakresie profesjonalnego transportu, firma wykonuje kolejny krok w kierunku ugruntowania swojej pozycji na polskim rynku, z myślą o rozszerzeniu i utrwaleniu posiadanej sieci kontaktów oraz umożliwieniu nowych strategicznych sojuszy na przyszłość.
– Nasz rodzimy zespół jest obecny w Polsce od 20 lat, dbając o zapewnienie klientom z kraju możliwości odbycia 100% podróży z wykorzystaniem potencjału OnTurtle – mówi Marta Fàbregas, chief commercial and marketing manager w OnTurtle. – Obecnie pragniemy nie tylko dopilnować, aby nasz zasięg pokrył początek i koniec trasy z Polski, ale także odpowiedzieć na potrzeby klientów w celu stałego świadczenia im jak najlepszych usług.
Więcej korzyści dla klientów
Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza to platforma sprzyjająca nawiązywaniu kontaktów gospodarczych o szerokiej sieci kontaktów zarówno w Hiszpanii, jak i w Polsce. Izba oferuje również wszystkim członkom doradztwo i wsparcie w różnych obszarach związanych z handlem zagranicznym, inwestycjami, eksportem lub importem.
– Przynależność do tego grona zapewni nam większą widoczność, a sojusz przyczyni się do ugruntowania naszej działalności w kraju – wyjaśnia Dorota Nowak, sales manager Poland & Eastern Europe.
Członkostwo w tej sieci profesjonalistów umożliwi OnTurtle również otrzymywanie bieżących informacji na temat najnowszych trendów i regulacji na polsko-hiszpańskim na rynku. Klienci OnTurtle z Polski, którzy zajmują istotne miejsce w puli klientów tej firmy, zyskają tym samym jeszcze więcej korzyści.
20 lat świadczenia usług transportowych w Polsce
W ciągu 28 lat działalności jako referencyjny partner w zakresie specjalistycznych usług dla firm i profesjonalistów z branży transportowej w Europie, od dwudziestu lat OnTurtle jest obecna na polskim rynku. Dwie dekady poświęcone współpracy z Polską na szczeblu krajowym i międzynarodowym umożliwiły ugruntowanie wieloletnich relacji biznesowych z partnerami i klientami.
W 2022 r. firma OnTurtle podwoiła liczbę stacji paliw w Polsce, otwierając siedem nowych na zachodzie kraju. Rozmieszczone w pobliżu granic z Niemcami i Czechami, są obsługiwane przez polskiego partnera FARAON i stanowią uzupełnienie międzynarodowej sieci liczącej ponad 1.700 stacji OnTurtle, która prowadzi również działalność w dziewięciu innych krajach. (z)