Fot. FrigoLogistics
Netto coraz mocniej zaznacza swoją obecność na rodzimym rynku sieci handlowych. Za sprawą zakończonego przejęcia lokalizacji po supermarketach Tesco, które w ubiegłym roku zniknęło z polskiego rynku, Netto dysponuje już niemal 660 placówkami w całym kraju. W nieustannym i sprawnym rozwoju od lat sieć wspiera Frigo Logistics, wiodący na polskim rynku operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych.
Netto jest jedną z czołowych sieci handlowych w Polsce, którą Frigo Logistics nieprzerwanie obsługuje od siedmiu lat. Obecnie usługa odbywa się z trzech centrów dystrybucyjnych Frigo Logistics zlokalizowanych w Żdżarach k. Szczecina, Żninie oraz Czeladzi. Lokalizacja centrów w różnych częściach Polski pozwala na optymalizację i usprawnienie obsługi sklepów w każdym zakątku kraju – co jest istotne szczególnie w momencie, gdy liczba placówek Netto zwiększała się niemal z każdym tygodniem.
– Od momentu gdy w 2015 r. rozpoczęliśmy współpracę z Netto, liczba placówek sieci podwoiła się – powiedział Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.
Obsługa sieci handlowej Netto przez Frigo Logistics opiera się na składowaniu produktów, ich kompletacji oraz dystrybucji. Kompleksowa obsługa dotyczy produktów mrożonych we wszystkich kategoriach – należą do nich m.in. wyroby garmażeryjne, mięso, ryby i owoce, mrożone pieczywo oraz lody.
Frigo Logistics obecnie posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych w całym kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą, Radomsku oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski, umożliwiają operatorowi elastyczność oraz skrócenie czasu dostawy. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanej temperatury do ponad 4.500 punktów w całej Polsce. (z)