Wiadomości z rynku

piątek
22 listopada 2024

Komfort i bezpieczeństwo w obsłudze przyczepy i zabudowy

Marka Redos dba o zadowolenie kierowców i przedsiębiorców
10 lipca 2023

System dokowania wózka widłowego Fot. Redos

 
Każda praca, w tym praca zawodowego kierowcy, powinna być nie tylko dobrze płatna, ale również komfortowa. Wielu przedsiębiorców transportowych zdaje sobie sprawę z tego, że zadowolony pracownik jest bardziej efektywny. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na wybór pojazdów maksymalnie wyposażonych, które zapewniają operatorowi wygodę i komfort. Produkty marki Redos oferują szeroki wybór elementów, które charakteryzują się najwyższą jakością, sprawiając, że praca staje się łatwa, lekka i przyjemna.

Bezpieczeństwo ładunku dla bezpieczeństwa kierowcy

Produkty marki Redos są doskonałe pod względem zabezpieczania ładunku. System wielopunktowego mocowania ładunku REDlock 3.0 to autorskie rozwiązanie, które umożliwia stabilne przytwierdzenie przewożonego towaru do podłogi ładowni. Dzięki otworom na pasy, umieszczonym co 100 mm w ramie zabudowy, ładunek można bezpiecznie zamocować. System ten może być rozbudowany o rozwiązanie palet-stop, które pozwala na regulację wysokości od 0 do 20 mm ponad poziom podłogi. Dodatkowo, wzmocnienie przedniej ściany zabudowy chroni kabinę kierowcy lub ładownię pojazdu poprzedzającego przyczepę przed niekontrolowanym przesunięciem się ładunku podczas gwałtownego hamowania lub kolizji. Uchwyty mocowania ładunku oraz systemy poziomego i pionowego zabezpieczenia ładunku kompletnie zabezpieczają przewożony towar.

Szybki i bezstresowy przeładunek

Aby dostarczyć ładunek bezpiecznie do odbiorcy, konieczne jest wygodne załadowanie go na pojazd. Produkty marki Redos oferują wiele udogodnień, które ułatwiają ten proces. Podnoszony i suwany dach do załadunku to funkcja, która jest bardzo przydatna przy załadunku i rozładunku towarów o dużych gabarytach z góry lub za pomocą wózka widłowego. Dodatkowe oświetlenie ładowni pozwala precyzyjnie rozmieścić i łatwiej wyładować przewożony towar, szczególnie podczas wieczornego lub nocnego przeładunku. Drabinka umożliwia wygodne poruszanie się między ładownią a ziemią, a rozsuwany tylny portal jest niezastąpiony przy szerokich gabarytach, umożliwiając szybkie i łatwe poszerzenie i rozsuniecie tylnej burty ładowni, zwiększając dostęp do niej o dodatkowe 350 mm.

Kierowco - bądź niezależny

Konstruktorzy Redos Trailers skupili się na tworzeniu prostych, niezawodnych i łatwych w obsłudze rozwiązań. Zadbano nie tylko o potrzeby właścicieli firm transportowych, ale także o kierowców. Firma oferuje pojazdy z możliwością dokowania wózka widłowego na zewnątrz zabudowy lub wewnątrz ładowni. Dzięki uproszczonej konstrukcji, proces dokowania zajmuje zaledwie pięć minut, co przekłada się na większą wygodę i szybkość pracy kierowcy, szczególnie w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Nadwozia i przyczepy Redos Trailers z systemem dokowania wózka widłowego posiadają specjalnie dostosowaną konstrukcję, która umożliwia jazdę z dodatkowym obciążeniem z tyłu. Dzięki zmianom, takim jak odpowiedni rozstaw osi, podniesienie pierwszej osi czy pneumatyczny system wyrównywania ciśnień, zestaw jest stabilny i pewny na drodze, zarówno w przypadku przewożenia wózka, jak i w przypadku jazdy bez niego. Układ hamulcowy i systemy stabilizujące naczepę również są dostosowane do wymiarów, konstrukcji i ładowności pojazdu. Kierowcy korzystający z układu dokowania widlaka Redos Trailers zyskują niezależność od osób odpowiedzialnych za rozładunek i załadunek. W razie nieobecności operatora wózka widłowego w magazynie, kierowca nie musi się martwić, ponieważ ma wózek zawsze przy sobie. Może samodzielnie zmieniać rozłożenie towaru w przestrzeni ładunkowej, co może być przydatne w trudnych warunkach drogowych. System dokowania nie zmienia funkcjonalności naczepy, co ułatwia planowanie tras i zadań transportowych, a także poprawia współpracę między spedytorami a kierowcami.

Funkcjonalność, czyli dbałość o detale

Pojazdy marki Redos są wyposażone w liczne funkcje, które sprawiają, że korzystanie z nich jest ergonomiczne i nie męczy użytkownika. W zależności od indywidualnych preferencji, pojazdy mogą zostać wyposażone w windę hydrauliczną (trzy rodzaje do wyboru), system dokowania wózka widłowego, przednie i tylne nogi podporowe (kilka typów do wyboru), a także różnego rodzaju skrzynki i schowki, wykonane z tworzywa sztucznego i zamykane na zamek.
Dodatkowo, pneumatyczne zawieszenie pojazdu ułatwia regulację jego poziomu podczas załadunku, a funkcja Reset to Ride automatycznie dostosowuje zawieszenie do jazdy po przekroczeniu prędkości 15 km/h.
Pojazdy marki Redos wychodzą naprzeciw oczekiwaniom kierowców i właścicieli firm transportowych. Są zaawansowane technologicznie i zapewniają przyjemność z codziennego użytkowania. Wybór jest szeroki, a każdy może znaleźć pojazd dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb.
Podstawą bezpieczeństwa jest solidna konstrukcja pojazdów. Ich trwałość i wytrzymałość są kluczowymi zaletami, które mają wpływ na funkcjonalność, ładowność i pojemność przyczepy lub specjalistycznej zabudowy. Bezpieczne i terminowe dostarczanie ładunków do celu jest priorytetem. Dlatego Redos Trailers koncentruje się na solidnej ramie, wykonanej z wysokogatunkowych profili (typ stali MC700), zapewniających dużą sztywność podwozia przy jednoczesnym redukowaniu masy. Dodatkowo rama poddawana jest procesowi cynkowania ogniowego, który gwarantuje ochronę przed korozją przez około 30 lat.
Kolejnym elementem dbania o bezpieczeństwo jest kompleksowe wyposażenie pojazdów. Każdy element, który jest montowany w pojazdach Redos, pełni konkretną funkcję i ma istotne znaczenie. Redos Trailers zapewnia bezpieczeństwo ładunku poprzez wielopunktowy system mocowania REDLock 3.0 z systemem palet-stop, uchwyty do mocowania ładunku w podłodze rozlokowane co 800 mm, perforowane listwy boczne do poziomego zabezpieczania towaru oraz specjalne profile do zabezpieczeń pionowych. Dodatkowo plandeka może być wzmocniona linką stalową lub systemem listew pionowych.
Pewne prowadzenie zestawu zapewnia układ stabilizacji toru jazdy TRS/RSS. Pożądane hamowanie jest możliwe dzięki pneumatycznej instalacji hamulcowej z systemem ABS/EBS oraz automatycznej regulacji hamulca. Stabilność pojazdu jest zapewniona dzięki układowi Reset to Ride, który automatycznie poziomuje zawieszenie pneumatyczne po przekroczeniu prędkości 15 km/h. Przy parkowaniu przydatne są także tylne i przednie nogi podporowe.
Wysoką nośność i bezawaryjność pojazdów Redos Trailers gwarantują markowe osie czołowych producentów, takie jak SAF, BPW czy Gigant. Wspomaganie manewrowania kierowcy zapewniają odbojniki stalowe, czujniki cofania, kamera cofania oraz dodatkowe tylne światła cofania. Bezpieczny załadunek i rozładunek są możliwe dzięki hamulcowi postojowemu ze specjalną konsolą, działającemu automatycznie przy odpinaniu przyczepy. Ładownię można wyposażyć w dodatkowe oświetlenie i przepuszczający światło dach.
Bezpieczeństwo w ruchu kołowym jest zapewnione dzięki wytrzymałemu zderzakowi z pełnym oświetleniem, tylnej belce przeciwuderzeniowej oraz bocznym, uchylnym osłonom przeciwnajazdowym. Kabina kierowcy jest również zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie - posiada wzmocnioną ścianę przednią z profilowanych paneli aluminiowych oraz sklejkę o wysokości 1.250 mm. Dostęp do przestrzeni ładunkowej jest ułatwiony dzięki ergonomicznej drabince wraz z systemem jej składania.
W pojazdach Redos Trailers wszystkie elementy składają się na kompleksowe rozwiązania bezpieczeństwa. Każdy z nich ma istotne znaczenie i jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić wydajność i bezpieczeństwo. Redos Trailers dąży do osiągnięcia sukcesu poprzez połączenie wydajności i bezpieczeństwa.

System dokowania wózka widłowego Fot. Redos

Skrzynka do przechowania paleciaka Fot. Redos

Skrzynki narzędziowe Fot. Redos

Trap przejazdowy Fot. Redos

Rozsuwany dach + trap przejazdowy Fot. Redos

Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.