Wiadomości z rynku

czwartek
21 listopada 2024

Muzyka w każdą podróż samochodem

Volkswagen Samochody Dostawcze uruchomił własny kanał na Spotify
2 lipca 2024

Fot. Volkswagen

 
Volkswagen Samochody Dostawcze uruchomił na platformie Spotify specjalny kanał z playlistami, stworzonymi specjalnie z myślą o jeździe samochodem.
Oprócz dopasowanych do modeli i okoliczności utworów muzycznych, znajdziemy tam ciekawe podcasty z treściami, z których z pewnością najbardziej zadowoleni będą użytkownicy kamperów.

Samochód to we współczesnych czasach narzędzie, którego używamy praktycznie codziennie. Dojeżdżamy nim do pracy bądź na co dzień w nim pracujemy, odwozimy dzieci do szkoły, wyjeżdżamy w dalekie podróże.
W takich krótkich i dalekich podróżach towarzyszy nam muzyka. Jest ona integralnym elementem każdego wyjazdu, pozwala nam wejść w dobry nastrój na cały dzień, dać chwilę oddechu w stresujących sytuacjach i umila czas w trakcie długich tras. Właśnie dlatego marka Volkswagen Samochody Dostawcze postanowiła pojawić się na kanale Spotify z playlistami na różne okazje, dzięki którym każdy może zanurzyć się w świecie nowych i dawnych hitów.

Budowanie więzi z klientami

– Marka Volkswagen Samochody Dostawcze to coś więcej niż tylko samochody, to podróż, codzienna praca i emocje, które towarzyszą nam podczas jazdy – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze. – Dlatego naszym klientom oferujemy nowe usługi i rozwiązania, które będą towarzyszyć im podczas każdej jazdy samochodem. Współpraca ze Spotify była dla nas naturalnym rozszerzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, która pozwala na bezpośredni kontakt z klientem już po zakupie samochodu. Poprzez muzykę chcemy budować jeszcze mocniejszą więź z naszymi klientami, angażować ich w życie naszej społeczności a także rozszerzać i wzmacniać ich pozytywne doświadczenie z użytkowania naszych samochodów, dostarczając jednocześnie inteligentnych rozwiązań, wspierających ich w osiąganiu codziennych celów. Jako Volkswagen Samochody Dostawcze dajemy wszystkim użytkownikom naszych modeli muzykę i podcasty charakteryzujące się tym samym, co nasze samochody: dopasowane są do ich indywidualnych potrzeb. Na naszym kanale na Spotify, podobnie jak w naszych modelach, każdy znajdzie coś dla siebie.

Muzyczne playlisty tematyczne

Na kanale Volkswagen Samochody Dostawcze na platformie Spotify posłuchać można przede wszystkim muzycznych playlist tematycznych, nawiązujących do historii marki, ale też pory roku, czy miejsca, w które się udajemy. Każda playlista nawiązuje do kultowych modeli Volkswagen T, a piosenki znajdujące się na poszczególnych playlistach pochodzą z czasów produkcji danego modelu. Znajdziemy tu np. największe przeboje lat ’60 i ’70 przypominające o historii modeli T1 i T2 nierozłącznie związanych z ruchem hippisowskim i muzycznymi festiwalami tamtych czasów: Woodstock czy Monterey. Mamy też największe przeboje lat ’80 – piosenki zespołów Queen, Modern Talking albo Guns’n Roses, w których jak w zwierciadle odbijają się wycieczki modelem T3, czy pierwszą generacją kultowego kampera California. Ponadto piosenki lat ’90 i całkiem już współczesne, oddające ducha nowoczesnych, scyfryzowanych modeli marki, takich jak ID. Buzz.
Już wkrótce na kanale można spodziewać się też podcastów podróżniczych, które z pewnością okażą się pomocne dla kamperowiczów podróżujących Californiami i Grand Californiami. Podróżnicy znajdą tam porady na tanie podróżowanie, polecane miejsca na kemping, a także wiele innych ciekawostek i porad.
– Cieszymy się, że marka Volkswagen Samochody Dostawcze wybrała platformę Spotify – mówi Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead z Aleph Group, wyłącznego partnera Spotify na Polskę i na ponad 50 rynków na świecie. – Jestem przekonana, że playlisty i podcasty na Spotify będą świetnymi propozycjami, pozwalającymi budować wizerunek marki jako wspierającej klienta pod każdym względem i towarzyszącej kierowcy oraz pasażerom na każdym etapie podróży. Dzięki connected devices, Android Auto i Apple Car, możemy słuchać Spotify również w samochodzie. W ten sposób muzyki i podcastów ze Spotify słucha ponad 700 tysięcy użytkowników w Polsce. (red)
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.