Znalezione artykuły: 9
-
Iveco EuroTech - pod długą zabudowę
2009-04-17
EuroTech jest niedrogi i ma dość prostą konstrukcję. Jego atutem w wersji podwozie jest także możliwość montażu długiej zabudowy. Pojazd ganiony jest jednak za niską jakość wykonania i niewielką wytrzymałość. Podczas naszego testu zwróciliśmy uwagę na kilka szczegółów, które sprawiają, że Iveco EuroTech z trudem znajduje nabywców. Są to: ogólnie spora awaryjność, kiepska jakość materiałów w kabinie i problemy z korozją.
-
Volkswagen Transporter T5 - dostawca uterenowiony
2009-04-17
Na pierwszy rzut oka to dobry pojazd np. dla energetyków. Volkswagen Transporter T5 jest jednym z nielicznych samochodów dostawczych z napędem 4x4 dostępnych na polskim rynku. Czy dość dobrze łączy cechy typowej brygadówki z właściwościami terenowymi? Naszym zdaniem tak. Plusy Vw to przestronna, 4-drzwiowa kabina, mocny i oszczędny silnik, sprawny napęd 4x4, wzmocnione zawieszenie, dużo schowków, komfortowe wyposażenie i wyciszenie kabiny. Minusy dostawczaka to spartańskie warunki w tylnej części kabiny, brak reduktora i pełnych blokad oraz niskie parametry terenowe oraz fakt, że Vw mocno trzęsie na nierównościach.
-
Czas pracy kierowców ewidencjonowany inaczej
2009-04-17
Sejm zdecydował, że zmienione zostaną przepisy dotyczące zasad prowadzenia ewidencji czasu pracy kierowców. Obecnie pracodawca prowadzi dla każdego kierowcy kartę ewidencji czasu pracy. Po zmianie ewidencja będzie mogła być prowadzona w formie zapisów na wykresówkach, wydruków danych lub plików z karty kierowcy i tachografu cyfrowego.
-
DSV - gotowi na 2009
2009-04-17
Grupa DSV, globalny dostawca usług transportowych i logistycznych, zamknęła 2008 rok rekordowymi wynikami. Kryzys nie ominął branży TSL, ale firma ze spokojem patrzy w przyszłość. DSV osiągnął w 2008 r. najwyższy przychód w swej historii - prawie 37,5 mld koron duńskich. To wzrost o 7,3% w stosunku do 2007 r.Tagi:   trendy rynkowe
-
Drewno na ciężarowych kołach
2009-04-17
Przemysł drzewny nie oparł się kryzysowi. Zapotrzebowanie na specjalistyczny transport i usługi w ostatnich miesiącach zmalało. Podczas poznańskich targów prezentowano między innymi podwozia Scanii i Volvo, które są podstawą do zabudowy pod kątem transportu dłużycy. Sporym zainteresowaniem cieszyły się mobilne traki, które mogą być przemieszczane przy pomocy samochodów dostawczych.
-
Komatsu D155AX-6 i pracujemy bez słuchawek
2009-04-17
Komatsu D155AX-6 to ogromne maszyny budowlane, które bez trudu radzą sobie z przemieszczaniem dużych mas ziemnych. Co ciekawe, czynią to całkiem cicho, tak że da się je obsługiwać bez słuchawek. Naszym zdaniem największym minusem spychaczy jest duża ilość elektroniki. Poza tym za wadę można uznać spore gabaryty Komatsu i fakt, że silnik, który jest w nich stosowany wymaga paliwa dobrej jakości. Oprócz cichej pracy spychacze Komatsu można docenić również za proste sterowanie maszyną i duża moc silnika.
-
Logistex po raz trzeci
2009-04-17
Kolporter Expo zaprasza na III Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu Logistex w dniach 21-23 kwietnia w Centrum Targowo-Wystawienniczym Expo Silesia w Sosnowcu. Pojawią się właściciele firm logistycznych, transportowo-spedycyjnych, sieci handlowych i przedstawiciele świata nauki. Swoją ofertę zaprezentują m.in. firmy wyposażające magazyny, producenci sprzętu i urządzeń transportowych, centra logistyczne i dystrybucyjne...
-
MAX Card dla klientów DAF-a
2009-04-17
Paccar Parts wprowadza na rynek kartę MAX Card. Jej posiadacze mogą korzystać na zasadzie wyłączności z ofert dilerów DAF-a w zakresie części oraz akcesoriów. Poprzez sieć dilerów DAF-a Paccar Parts oferuje pełną gamę oryginalnych części Paccar i DAF.
-
Opony Sava z Plusem
2009-04-17
Sava, słoweński producent opon (należy do grupy Goodyear Dunlop), zmodernizowała swój asortyment opon do transportu drogowego w rozmiarze 22.5". Poprawiono geometrię karkasu, nowe są asymetryczne grupy lamelek, zapewniające większą stabilność oraz mniejsze nagrzewanie się, czyli większą trwałość opony.
Najpopularniejsze tagi