Znalezione artykuły: 9
-
Dopracowana Scania P380
2010-02-19
Czteroosiowa Scania P380 to popularny pojazd budowlany. Zwykle pracują jako wywrotki. Zapewnia spory komfort pracy i nie zdarzają się jej poważne awarie. Przy 380 konnych silnikach Scania P380 ma spalanie zbliżone do konkurentów. Największe kłopoty stanowią części (trudno dostępne zamienniki) oraz skrzynie biegów. Do ich obsługi potrzeba wyczucia.
-
Gaz z olejem w Volvo FL i Volvo FE
2010-02-19
Volvo Trucks we współpracy ze szwedzkimi klientami rozpoczyna testy samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi zasilanymi metanem. Do testów wybrano dwa modele samochodów ciężarowych wyposażonych w silniki 7-litrowe: Volvo FL i FE. Dzięki tej innowacji można znacznie zredukować zużycie energii w porównaniu do samochodów ciężarowych wyposażonych w konwencjonalne silniki gazowe.
-
Gehl V270 czyli nowość
2010-02-19
Firma Gehl wprowadziła do sprzedaży nową ładowarkę typu skid, model V270. Masa robocza wynosi 2,7 t. Nowa ładowarka może podnieść ładunek na wysokość 4 metrów. Jej udźwig maksymalny to 1,25 tony. Napędzana jest czterocylindrowym silnikiem Yanmar z turbosprężarką.
-
Lekki zawieszany pług Kverneland 150 B
2010-02-19
Nowy pług zawieszany Kverneland 150 B uznano za jedną z ciekawszych premier w grupie maszyn polowych podczas ubiegłorocznej wystawy Agritechnika w Hanowerze. Maszyny rolnicze wyprodukowane przez Kverneland, dzięki temu, że są lekkie, pozwalają na mniejsze zużycie paliwa i ekonomiczną orkę.
-
Najgorzej z zamiennikami do Volvo
2010-02-19
Przybywa firm oferujących części zamienne do maszyn budowlanych. Do większości starszych maszyn popularnych marek da się kupić sporo zamienników. Niestety, producenci sprzętu bronią się przed zamiennikami, wprowadzając patenty ograniczające ich stosowanie w nowych maszynach. Pozostaje kupno części używanych. Nie powinniśmy mieć kłopotów z dostaniem części do koparko-ładowarek takich marek jak: Case, Caterpillar, JCB... Ceny zamienników są zazwyczaj niższe od oryginałów o około 65-70 procent. Poszukiwane zwrotnice do koparek Zappelin zamiast 9 tys. zł, mogą kosztować 3 tys. zł. Są wprawdzie używane, ale dobrej jakości. Najgorzej wygląda sytuacja z Volvo. Tu zamienników i używanych części jest bardzo mało.Tagi:   case caterpillar części jcb koparko-ładowarki maszyny maszyny budowlane volvo zeppelin
-
Przewozy do Rosji nadal z kłopotami
2010-02-19
W dniach 8-9 lutego odbyło się w Moskwie kolejne posiedzenie polsko-rosyjskiej Komisji Mieszanej ds. międzynarodowych przewozów drogowych. Próbowano uzgodnić kontyngent zezwoleń na wykonywanie międzynarodowych przewozów w 2010 roku. Polska strona oczekiwała przerwania ograniczania udziału polskich przewoźników na rynku przewozów między krajami trzecimi. To się nie udało. Warto wspomnieć, że w 2004 r. obsługiwane przez polskie firmy przewozy między Rosją, a krajami Unii Europejskiej stanowiły prawie 50% ogólnego kontyngentu, a w 2009 r. już tylko 18%!
-
Przy Fuso Canter 7C18 I 5S13 plamy są bez szans
2010-02-19
Fuso Canter to pojazd, który dobrze radzi sobie z takimi zadaniami jak czyszczenie ulic. Dzięki zwrotności i dużym dopuszczalnym naciskom na osie sprzyja zabudowom specjalistycznym, takim jak zamiatarki zaproponowane przez firmę Orcatech.Dzięki temu, że mogą pracować z obciążeniem przedniej osi do 2,3 tony (Fuscho Canter 7C18) i do 3,1 tony (Fuscho Canter 5S13,) wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące, na mokro usuwające ślady oleju, farb, lakierów i innych trudno usuwalnych plam z dróg, może zostać bez problemu zamontowane z przodu Cantera.
-
Przyczepy czekają na hossę
2010-02-19
Popyt na używane przyczepy rolnicze jest spory, co nie oznacza, że sytuacja zadowala sprzedających. Ich zdaniem potencjał polskiego rolnictwa jest tak duży, że zarówno sprzedaż nowych przyczep, jak i "używek" powinna być co najmniej o 30-40 proc. wyższa niż obecnie. Z drugiej strony, podaż jest niewielka, panuje nastrój wyczekiwania. Polscy rolnicy wybierają zazwyczaj tańsze przyczepy wyprodukowane chociażby przez Zamet. Marki takie jak Deutz Fahr, Class, IFA... są zazwyczaj zbyt drogie na ich potrzeby. Coraz częściej rolnicy decydują się na wywrotki.
-
Renault Master z napędem na tylne koła
2010-02-19
W kwietniu Renault Trucks wprowadzi na rynek nowy model dostawczego Mastera. Zmieniono design, kabinę i wersje silnikowe, nowością będzie napęd na tylne koła. Renault Master będzie oferowane z silnikiem 2.3 dCi w wersji Euro 4 w trzech wartościach mocy: 100 KM, 125 KM oraz 150 KM, z maksymalnym momentem obrotowym od 1.250 obr/min.
Najpopularniejsze tagi