Wiadomości z rynku

czwartek
21 listopada 2024

Porównujemy dźwigi Terex dostępne w Polsce

Maszyny budowlane. Seria AC, TC, a może Long?
02.04.2010 00:00:00
Znana i ceniona na polskim rynku firma Europolift Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie od wielu lat zajmująca się dostawą nowych i używanych dźwigów hydraulicznych na podwoziach kołowych i gąsienicowych wprowadziła do swojej oferty handlowej fabrycznie nowe dźwigi firmy Terex z fabryki Terex Cranes France.
Oferta Terex Cranes France wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapotrzebowaniu polskiego rynku na fabrycznie nowe dźwigi szczególnie w aspekcie realizowanych w naszym kraju inwestycji związanych z EURO 2012.
Dźwigi serii AC "all terrain crane" (40, 60 T)
To doskonałe połączenie prostoty obsługi z elementami najnowszych technologii. Do napędu stosowane są silniki DaimlerChrysler, które współpracują z automatyczną skrzynią biegów ZF AS-Tronic, przekazującą napęd na wszystkie koła skrętne (4x4x4 lub 6x6x6). Hydropneumatyczne zawieszenie z możliwością sterowania automatycznego lub ręcznego pozwala na realizowanie usług praktycznie w każdych warunkach terenowych. Dźwigi serii AC charakteryzują się również doskonałymi parametrami pracy wysięgnika. Krótki czas unoszenia oraz teleskopowania wysięgnika, możliwość pracy bez wysuwania podpór oraz prowadzenie dźwigu z kabiny operatora to realizacja usług dźwigowych w krótszym czasie i konkurencyjność wykonywanych prac.
Dźwigi serii TC "truck crane" (40, 60 T)
To połączenie podwozia samochodu ciężarowego z nadwoziem dźwigów serii AC. W dobie poszukiwania i realizacji usług dźwigowych na terenie całego kraju, a nawet UE, niejednokrotnie szybki przerzut sprzętu z miejsca na miejsce stanowi logistyczne przedsięwzięcie.
Dźwigi serii TC charakteryzują się doskonałymi warunkami trakcyjnymi i idealnie nadają się do realizacji prac w kilku miejscach w krótkim czasie. W standardzie wyposażenia znajdziemy jednostkę napędową MAN D2066 i manualną skrzynię biegów typu ZF Escoplit z 16 przełożeniami do jazdy w przód i 2 do jazdy w tył, co umożliwia rozwijanie prędkości nawet do 90 km/h. Jednocześnie projektanci dźwigów serii TC tak rozwiązali ich konstrukcję, aby dopuszczalna masa całkowita dźwigu wyposażonego w przeciwwagę 5,5 t (TC40) lub 6,8 t (TC60) nie przekraczała dozwolonych nacisków na osie, zgodnie z dyrektywami UE.
Innowacyjnym rozwiązaniem w konstrukcji podwozia dźwigów jest dodatkowa tylna oś skrętna synchronizowana z układem kierowniczym (TC60, TC60L). To rozwiązanie pozwala na zmniejszenie promienia zawracania dźwigu oraz ułatwia manewrowanie na rondach lub wąskich i krętych drogach. W razie potrzeby tylna oś może być unoszona do góry.
Dźwigi serii AC, TC L - long
Na szczególną uwagę wśród oferowanych dźwigów Terex zasługują dźwigi oznakowane jako L - long (długi wysięgnik). Konstrukcja tej serii dźwigów charakteryzuje się największymi w tej klasie udźwigu (40 i 60 ton) zasięgami pracy na tle innych konstrukcji oferowanych na polskim rynku. Wydłużenie zasięgu pracy o 7 m (AC40, TC40) i 4 m (AC60, TC60) pozwala na realizację szeregu prac w ramach jednego ustawienia dźwigu, bez konieczności wykonywania dodatkowych przestawień.
EURO-WYKUP - Nowa forma pozyskiwania sprzętu
Firma Europolift proponuje nową formę pozyskiwania sprzętu pod nazwą EURO-WYKUP, z wykupem sprzętu na własność. To forma finansowania dostępna do tej pory tylko na zachodzie Europy.
EURO-WYKUP ma cechy wynajmu, leasingu, sprzedaży ratalnej i kredytu bankowego. Stwarza możliwość efektywnego wykorzystania inwestycji w wynajmowany sprzęt. Realizując nawet największe zlecenie, nie zmarnujesz ani złotówki. Ten system staje się najbardziej atrakcyjną formą finansowania, i to z wielu powodów. Mogą Państwo w dowolnym momencie odkupić sprzęt, a płacone miesięczne stawki będą brane pod uwagę przy obliczeniu końcowej ceny odkupu.
EURO-WYKUP to korzystanie ze sprzętu przez dowolny okres. To znakomita alternatywa dla tradycyjnych i mniej korzystnych form pozyskiwania sprzętu, np. leasingu. To lekarstwo na kryzys finansowy ograniczający inwestycje. To odpowiedź na skomplikowane i wyśrubowane wymagania firm leasingowych.
EURO-WYKUP to stała rata, brak dodatkowych ukrytych kosztów podczas uruchamiania procedury.
EURO-WYKUP w sposób elastyczny pozwala zarządzać posiadanym sprzętem. Tradycyjny leasing czy kredyt nie dają możliwości tak szybkiej wymiany na sprzęt o lepszych parametrach pracy (zasięg pracy lub udźwig).
EURO-WYKUP to dźwigi renomowanych producentów: Liebherr, Terex-Demag, Grove, Faun z pełnym ubezpieczeniem (AC i OC), eksploatowane i dostarczane tylko z Niemiec. To dźwigi zarejestrowane i posiadające dopuszczenia do eksploatacji wydane przez niemieckie urzędy TÜV i UVV.
EUROPOLIFT SP. Z O.O. , ul. Kasprowicza 16, 05-800 Pruszków
KONTAKT:
Biuro Polska:
+ 48 22 730 38 51
Mobil Polska:
+ 48 509 322 008
+ 48 500 212 897
+ 48 504 047 224
http://www.europolift.pl
Charakterystyka dźwigów Terex oferowanych przez autoryzowanego dystrybutora fabryki Terex Cranes France - firmę Europolift Sp. z o.o.
Typ dźwigu Udźwig Zasięg pracy Rodzaj podwozia Napęd Jednostka napędowa
SERIA AC (terenowe)
AC40/2 40 T 30,40 m, maks. 46 m terenowe 4x4x4 DaimlerChrysler OM906 LA (279 KM)
AC40/2L 40 T 37,40 m, maks. 47 m terenowe 4x4x4 DaimlerChrysler OM906LA (279 KM )
AC60/3 60 T 40,00 m, maks. 58 m terenowe 6x6x6 DaimlerChrysler OM501LA (353 KM )
AC60/3L 60 T 44,00 m, maks. 62 m terenowe 6x6x6 DaimlerChrysler OM501LA (353 KM)
SERIA TC (samochodowe)
TC40/2 40 T 30,40 m, maks. 46 m szosowo-terenowe 6x4x2 MAN D2066 LF35 (320 KM)
TC40L 40 T 37,40 m, maks. 47 m szosowo-terenowe 6x4x2 MAN D2066 LF35 (320 KM)
TC60 60 T 40,00 m, maks. 58 m szosowo-terenowe 8x4x4 MAN D2066 LF33 (400 KM)
TC60L 60 T 44,00 m, maks. 62 m szosowo-terenowe 8x4x4 MAN D2066 LF33 (400 KM)
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.