Dane podstawowe:
Opis dodatkowy
Dane technicne:
Nr rejestracyjny: EL210RT
Marka pojazdu: BODEX
Model: KIS 3B
Rodzaj nadwozia: Naczepa
Rodzaj pojazdu: Naczepa ciężarowa
Wskazania licznika [km]: 157211
Nr fabryczny (VIN): SVS0333GHDSBU1423
Rok produkcji: 2013
Masa własna (kg): 5600
Ładowność (kg): 29900
Data pierwszej rejestracji w kraju: 31.10.2013
Pojazd zbadano w Magnicach k/Wrocławia na parkingu EFL S.A. w obecności zleceniodawcy.
UWAGI:
Pojazd zarejestrowany na: EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
90-019 Łódź , ul. Dowborczyków 30/34
1. Dowód rejestracyjny: DR/BAJ4003329
2. Data następnego badania technicznego: 04.11.2015r.
3. Kluczyki ilość kompletów: BRAK
4. Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: instrukcja obsługi - brak, książka przeglądów - brak
5. Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego ani gwarancją niezawodności
zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w
warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość
rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię
zastrzega się, że nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w
dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.
WYNIKI BADANIA :
I. Silnik stwierdzono:
II. Podwozie stwierdzono: Tabliczka znamionowa naczepy - umieszczona na podłużnicy prawej
ramy naczepy w cz. przedniej.
Numer identyfikacyjny VIN naczepy - umieszczony na podłużnicy prawej ramy naczepy w cz.
przedniej.
Rama - uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, rama pokryta warstwą zeschniętego błota i pyłów,
miejscowe ogniska korozji elementów ramy.
Osie i zawieszenia - uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, osie i elementy zawieszeń pokryte
warstwą zeschniętego błota i pyłów.
Układ hamulcowy - układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu,
funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny i elektryczny - układy kompletne, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Koło zapasowe - brak.
Lampy oświetlenia pozycyjnego boczne lewe - brak jednej lampy.
III. Układ przeniesienia napędu stwierdzono:
IV. Nadwozie stwierdzono: Skrzynia samowyładowcza - wgnieciony narożnik górny lewy ściany
tylnej skrzyni, obtarcia i zarysowania miejscowe powłok lakierowych poszyć zewnętrznych skrzyni,
wgniecenia i zarysowania poszyć wewnętrznych skrzyni, brak poprzeczek rozporowych górnych
skrzyni.
Układ hydrauliczny wywrotu skrzyni - ślady płynu roboczego przy złączach przewodu elastycznego
układu, popękana pokrywa górna plastikowa cylindra hydraulicznego wywrotu, funkcjonowania
układu wywrotu nie sprawdzono.
Opończa górna skrzyni - przetarcia i rozerwania miejscowe opończy.
V. Wnętrze stwierdzono:
VI. Wyposażenie, stwierdzono: Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: Wyposażenie pojazdu:
zawieszenie pneumatyczne, osie SAF x 3, ABS, EBS, oś pierwsza i druga podnoszone, hamulce
tarczowe, zawór zawieszenia, licznik osiowy kilometrów, tarcza alu koła (6), skrzynia
samowyładowcza ze ścianami ze stopów lekkich z wywrotem do tyłu i podłogą rynnową /długość
mierzona po podłodze 6750mm. ; wysokość ścian skrzyni 1300mm./, podłoga podgrzewana spalinami,
ściana tylna jednoskrzydłowa otwierana do góry, siłownik hydrauliczny Hyva, belka tylna
p.najazdowa, światłą obrysowe, balkon przedni, opończa górna rolowana skrzyni, uchwyt koła
zapasowego, zbiornik na wodę, kliny pod koła (2), lakier ramy ciemno szary, lakier skrzyni jasno
szary