Znalezione artykuły: 14
-
Bobcat: E08 i E10 - najmniejsze z małych
2008-09-12
Tak małych koparek wcześniej nie było w ofercie Bobcata. Stworzono je po to, aby maszyny mogły dotrzeć w miejsca wcześniej niedostępne nawet dla minikoparek. Nowe minikoparki firmy Bobcat dostępne są w sprzedaży od lata tego roku. Model E08 ma ciężar 1.028 kg i może kopać na maksymalnej głębokości 1,82 m.
-
Ciężarówki w sieci asistance
2008-09-12
W tym miesiącu mija 20 lat od powstania sieci Europe Net NV udzielającej pomocy na drogach. Założycielami tej ogólnoeuropejskiej organizacji zajmującej się obsługą samochodów ciężarowych były w 1988 r. znane w Europie firmy z branży assistance: ADAC TruckSer- vice, ACI Global, Euro 24, Falck oraz Service 24.Tagi:   samochody ciężarowe
-
Czy ta karta tego warta?
2008-09-12
Pan Roman, przewoźnik z województwa pomorskiego, wiosną 2006 roku rejestrował sprowadzony z zagranicy ciągnik siodłowy. Teraz rozpoczął procedurę odzyskiwania nadpłaty za kartę pojazdu. Chce zwrotu 425 złotych. Efektu brak. Ale to dopiero przecieranie szlaku.Tagi:   logistyka
-
Dostawczaki w rogu obfitości
2008-09-12
Z końcem wakacji skończyły się pustki w ciężarowo-dostawczej części tutejszej giełdy i wróciła podażowa obfitość. W pierwszą wrześniową niedzielę pojawiło się tu około setki samochodów użytkowych, czyli nawet trochę więcej, niż mógł zmieścić przewidziany dla nich plac. W rezultacie część dostawczaków stała przy osobówkach i na poboczach przygiełdowych dróg.Tagi:   samochody dostawcze z giełdy
-
Droga będzie ta droga
2008-09-12
W Ruszyła budowa 62-kilometrowego fragmentu autostrady A1 pomiędzy Nowymi Marzami pod Grudziądzem i Czerniewicami koło Torunia. Stanowi on część ponad 150-kilometrowego odcinka z Gdańska do Torunia. 62-kilometrowy fragment A1 będzie kosztował 3,3 mld zł, czyli o 1,6 mld zł więcej, niż miał kosztować w 2006 roku, kiedy miała rozpocząć się jego budowa.Tagi:   inwestycje
-
ESP i dostawczy Mercedes
2008-09-12
W nowoczesnych samochodach dostawczych stosuje się elektroniczne elementy bezpieczeństwa czynnego, czyli chroniące przed kolizją bądź wypadkiem, takie same jak w autach osobowych. Niektóre rozwiązania są jednak bardziej zaawansowane, bo uwzględniają masę ładunku i jego rozmieszczenie (Renault) albo podłączenie przyczepy (Mercedes). W dostawczych Mercedesach ESP może być wzbogacone o przydatną funkcję stabilizacji toru jazdy przyczepy. Jest ona seryjna w Vito i Viano z napędem 4x4 oraz z hakami holowniczymi i elektrycznymi gniazdami do podłączenia przyczep. Najważniejszy czujnik ESP, prędkości żyroskopowej (czyli obrotu wokół osi pionowej), wykrywa zarzucanie samochodu spowodowane groźnym, wahadłowym ruchem przyczepy. System nieustannie porównuje rzeczywisty tor jazdy przyczepy z torem wyznaczonym przez ruchy kierownicy. W razie niezgodności naprzemiennie uruchamia hamulce przy przednich kołach. Równocześnie następuje redukcja momentu obrotowego silnika, tzn. odjęcie gazu, co dodatkowo zmniejsza prędkość zestawu.Tagi:   mercedes samochody dostawcze
-
Furgony dominowały w Elizówce
2008-09-12
Wśród wystawionych pojazdów użytkowych dominowały furgony. Większość z nich pochodziła z importu i nie była jeszcze rejestrowana w Polsce. Klienci poszukujący samochodu za ok. 20 tys. zł mieli spory wybór. Za taką kwotę można było tu nabyć furgonetkę Citroena, Fiata lub Peugeota z przebiegiem nieprzekraczającym 200 tys. km.Tagi:   z giełdy
-
Nowe paliwo na stacjach Orlenu
2008-09-12
Na stacjach PKN Orlen będzie można tankować płyn na bazie mocznika (nazywany AdBlue) bezpośrednio z dystrybutorów. Pierwszy z nich uruchomiono w drugiej połowie sierpnia na orlenowskiej stacji paliw przy ulicy Warszawskiej w Bielsku-Białej. Jak zapowiadają przedstawiciele Orlenu, wkrótce "pistolety" z AdBlue pojawią się na kolejnych stacjach. AdBlue można wlewać w zbiorniki paliwa samochodów wyposażonych w silniki SCR. Posiada je większość nowych samochodów ciężarowych i autobusów.Tagi:   zbiorniki paliwa
-
Przewaga dostawczaków francuskich i włoskich
2008-09-12
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów.Tagi:   z giełdy
-
Renault Magnum w F1
2008-09-12
16 ciągników siodłowych Renault Magnum 500 wraz ze specjalnymi naczepami do transportu bolidów i wyścigowego wyposażenia odebrał przed Grand Prix Europy w Walencji (Hiszpania) zespół Formuły 1 ING Renault. Specjalnie przygotowane do obsługi teamu F1 zestawy są bogato wyposażone, z kompletem bocznych owiewek i aluminiowymi kołami.
-
Toyota Dyna - skrzyniowe z renomą
2008-09-12
Toyota Dyna jest sprzedawana z dwoma kabinami: krótką trzyosobową i długą sześcioosobową. Testowałem brygadową, czyli sześciomiejscową z podwoziem ze skrzynią, ze średnim rozstawem osi Long 3.350 mm (najmniejszy 2.545 mm to Medium, największy 3.750 mm Super Long). Zalety tej Toyoty to: porządnie wykonana zabudowa, dobre wyciszenie ropniaka oraz sporo przestrzeni z przodu kabiny. Minusy z którymi boryka się Toyota to z kolei myszkowanie na asfalcie, mało miejsca na nogi z tyłu i utrudnione nalewanie płynu do spryskiwacza.
-
Używane Renault w Przeźmierowie
2008-09-12
Wyjątkowo duża podaż i wysokie ceny - to niedzielna oferta aut użytkowych Renault. Było sporo zadbanych samochodów, jednak, zdaniem oglądających, sprzedający nie dość, że windowali ceny wywoławcze, to jeszcze nie byli skłonni do ich negocjowania.Tagi:   z giełdy
Najpopularniejsze tagi